Թվային ընկերությունները պետք է վճարեն Ավստրալիայի լրատվամիջոցներին լրատվական կոնտենտի դիմաց, որից օգտվում են: Այս մասին հայտարարել է Ավստրալիայի ֆինանսների նախարար Ջոշ Ֆրիդենբերգը ։
Ավստրալիայում գովազդային եկամուտների նվազման պատճառով դադարեցվել է կորոնավիրուսի պանդեմիայի ժամանակ տասնյակ թերթերի թողարկումը: Խոշոր մեդիաընկերությունները խնդրել են աշխատակիցներին համաձայնել՝ իջեցնելու աշխատավարձը կամ դուրս գալ աշխատանքից՝ եկամուտ չունենալու պատճառով:
Ավստրալիայի ֆինանսների նախարար Ջոշ Ֆրիդենբերգը հայտարարել է, որ Ավստրալիայի մրցակցության եւ սպառողների իրավունքների պաշտպանության հանձնաժողովը կկազմի օրենքի նախագիծ, որը կպարտավորեցնի թվային ընկերությոններին գովազդային հասույթով կիսվել ԶԼՄ-ների հետ: Նա կարծում է, որ Ավստրալիային կհաջողվի ստիպել այնպիսի խոշոր ընկերությունների, ինչպիսիք են Facebook-ը եւ Google-ը, վճարել կոնտենտի համար: Օրենսգրքի խմբագրված նախագիծը նախնական տարբերակով պետք է պատրաստ լինի 2020թվականի հուլիսի վերջին:
Մենք հասկանում ենք, թե ինչ մարտահրավերի ենք բախվել ։ Սա մեծ լեռ է, որի վրա կարելի է բարձրանալ ։ Մենք գործ ունենք խոշոր ընկերությունների հետ, բայց մենք պատրաստ ենք այդ պայքարին, քանի որ վտանգված է նաև շատ բան։
Ջոշ Ֆրիդենբերգ
Ավստրալիայի ֆինանսների նախարար
Ավստրալիայում առցանց գովազդի շուկան տարվա կտրվածքով գնահատվում է գրեթե 9 մլրդ ավստրալական դոլար (5,72 մլրդ դոլար): 2005 թվականից այն աճել է ավելի քան ութ անգամ ։ Ավստրալիայում առցանց գովազդի վրա ծախսված յուրաքանչյուր 100 ավստրալական դոլարից, բացառությամբ հայտարարությունների, գրեթե մեկ երրորդը գնում է Google-ին եւ Facebook-ին, ասված է մրցակցության եւ սպառողների իրավունքների պաշտպանության ավստրալական հանձնաժողովի զեկույցում: